O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

nedelja, 19. avgust 2012

Najdeno v Njem: Beton

Seveda je on pil pivo v kombinaciji z domačo žganico. ˝Beton!˝ je rekel vsakokrat, ko je žganico zlil vase in jo poplaknil s pivom.
Med pogovorom mi je povedal:
»Pizda, smrdljivcev je blo pa tok na cest, da sm od smradu skor kuzlov. Če bi, bi se pokuzlov, po kolenih, pa najbrž bi šlo tud kej po armaturni plošči, pizda. Še dobr, da sem jih vajen. Njih in tistga njihovga kurčevga smrada.
Sej, če bi že kuzlov se neb dost sekeru, ka avta ne pucam tok redn.« je še dodal. ˝Beton˝.



-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar