O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

sobota, 14. februar 2015

Pesem III. del .... Tesla IX. del

˝Tu me lahko odložiš, naprej nimam veliko in bom šla na štop.˝
˝Lahko te zapeljem do doma, pri vseh kilometrih, ki sem jih naredila bo teh 20 minilo kot bi mignil.˝
˝Saj prav zato,˝ mi odgovori. Nisem je razumela, kaj je mislila. Včasih si želim razumeti ženske pa ne gre, Njegova prisotnost je premočna.


Odpeljem se, še vedno je noč, razmišljam o njej in o starem pokopališču, ki je bil zavit v meglico resničnosti. ˝Je bilo res,˝ se sprašujem. Včasih se mi zdi kaj tako neverjetnega, kot bi bile samo zelo resnično prisotne misli. Postava za mojim sedežem pa na moje veliko presenečenje ni izginila, še vedno je tam in ne prepoznam je, rahel svetel lesk luči z nasproti vozečega vozila mi odkrije in da vedeti, da sem videla Njega, sem bila z Njim, naslednji lesk mi odkrije režeča usta in vonj po žganici.





10.09. 2013
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar