O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

nedelja, 23. september 2012

V pričakovanju ...

Prepletata se igrivost in nasilnost, pa vendar je ta kot roka, katera leži in jo boža. Na trenutke občuti njeno nežnost in mehkobo, ki kakor svilena tkanina polzi skozi majhno luknjo, ki jo s palcem in kazalcem naredi čarovnik. In že je več ni. Spremeni se v metulja, ki svojimi krili še poudari trenutke igrive nežnosti. Mehko dotikanje, še bolje rečeno, mehke dotike, ki v intervalih zamahov kril komaj božajo brezhibno telo. Sprehaja se po trebušni votlini in jo prijetno žgečka. Tako nam je kot je bilo ta prvič, le da je bilo prvič polno novih presenečenj. Zdaj je polno lepih pričakovanj.


Marec 2012
------------------ Georgette Homme -------------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar