O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

nedelja, 30. september 2012

Vožnja

Kadar jo je pobral, to je naredil meni nič, tebi nič, mimogrede. Nikoli nas ni vprašal! Kadar jo je pobral, tam na ovinku kjer ga je nekoč zelo dolgo čakala na mrazu, je bila zelo vesela. Poberi me tam, kjer te dolgo čakam, mu je rekla. Razganjalo jo je od pričakovanj. Pa se ni zgodilo nič posebnega. Zapeljal jo je s svojo zeleno, ki mu je dal žensko ime po prejšnji lastnici, malo naokoli po mestu. Greva na sprehod, ji je rekel. Tudi sama sem uživala na mobilnih sprehodih. Če je hotel in hotel je kadar je bil miren, je peljal in prestavljal tako kot bi lebdeli, nobenega hitrega pospeševanja in poskakovanja iz ulice v ulico ni bilo. Tako gosposko se je znal peljati in tudi gosposko je znal zapeljati njo in občasno tudi mene. Ne morem si kaj, ljubim Ga. Moj veliki On. Moj nosilec mene. Brez tebe ne bi bila jaz.




Marec 2012
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar