O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

nedelja, 18. november 2012

Zvezde

Tvoje so. Podarim ti vse, ji je zašepetal medtem, ko sem jaz imela v glavi refren zavaljene sexipilne bajsike, katere glasbo smo poslušali na poti do zvezd. Všeč mi je, zelo so trdi in surovi, malo ljubezensko neizpeti, malo ljubezenskega trpljenja, malo drame. Na glasbo mislim in njene iskrene izvajalce. On pa izgubljen med dvema strastema. Ne bo se odločil, pustil bo času naj opravi to zanj trenutno nerešljivo situacijo. Verjetno bodo drugi, ki so prav tako vpleteni. On bo raje trpel. Moj Drama Queen. Verjetno se s tem utrjuje. Verjetno gre s tem preko vseh problemov, zlorab, izrab, izkoriščanj. Kadar je tako in kadar je zelo hudo hodimo skupaj z istim tempom, z istim korakom, tudi dolžina koraka je enaka, kljub temu pa smo sposobni še vedno reagirati na situacije vsak po svoje tako kot želi On. Jaz sem še vedno rožica, ki te boža in narahlo poljublja, in Joško je še vedno nekdo, ki ti brez premisleka lahko razbije gobec.



23.06.2012
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar