O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

nedelja, 29. april 2012

Spoštovanje

Včasih imam občutek, da se ne spoštuje. Vsaj ne spoštuje dovolj. Kako lahko prenaša vse to zijanje, podjebavanje, iskanje napak. In vse to pri tako veliko dela. Nespoštovanje iz strani tistih, od katerih bi pričakovali pohvale. Pa, kako mu ni jasno, da če se ne bomo spoštovali, ga nihče ne bo. Zakaj ne udari nazaj? ZAKAJ NE UDARIMO NAZAJ? Tega smo sposobni in On zna biti tako agresivno prodoren. Pa saj je generacija X. Morda pa ravno zaradi tega. Ker ni izgubljen kot Y, ker mu ni vseeno. Ali pač Mu je. Mu je vseeno kaj delajo z njim, mu je vseeno, ker ni zadovoljen, mu je vseeno, ker ni zadovoljen in noče sprememb. Ne ve, kakšne spremembe bi rad. Tako kot je, ni zadovoljen, pa tudi ne ve s čim bi bil. Vseeno mu je, kaj bo jutri in kaj je bilo danes. Kot domišljava pičkoprincesa, bi rekel Joško.

Zaveda se lepote, ki Ga obkroža in vsrkal bi jo rad vso naenkrat, rad bi bil na tisočih krajih v enem trenutku. Želi imeti vso lepoto in vse lepe trenutke naenkrat ali pa nič. Trudi se, a ne gre. Torej nič. Torej je bolje, da mu je vseeno že zdaj.

Prišel bo čas, ko bo imel vse in prav zaradi tega na koncu zelo malo, skoraj nič. Na koncu ne potrebuješ nič, samo zavedanje, da si imel in si vse.

01.12.2011
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar