˝Ej, pozdravljen, tu te oba
čakava. Kako, kdo oba? Jaz in en tvoj kolega. Daj naredi mi tisto prosim, ti plačam na roke. Prav! Počakaj, na,
ti dam še tvojega kolega.˝
˝Živjo, oglasil sem se, zaradi,
.... rad bi se pomenil okoli tistega zaradi česar sem prišel že zadnjič˝ mu je
prijazno, kot zna biti pri izterjavi dolgov, rekel On. Ni želel izpostavljati
bistva pred drugimi. ˝Povabil bi te na kavo. Kdaj boš prišel nazaj? Čez pol
ure. Velja, imam še nekaj opravkov in se vrnem čez eno uro.˝
˝Ej˝, je nagovoril Njega: ˝veš
sem glih zaključil poslikavo v enmu hotelu, poglej. Delal sem bordure na že
poslikano steno. Figuralika. Poglej perfektne stvari.˝
Pogleda, pogledamo. Fotografije,
prva, druga, tretja, ... v želodcu se nam je vse obrnilo. Pičke glupe pojma
nimajo, pa kdo te kretene najema se je oglasil Joško. Slike za bruhat, kot bi
nekdo z malo talenta brez nasveta mentorja želel narediti freske, kot so v Sikstinski
kapeli. Prava renesančna katastrofa v 21. stoletju.˝ je nadaljeval.
George se drži za trebuh slišijo se čudni zvoki, jaz se primem za ustnice, ne
samo ustnic ne. Že prepozno, kozlali smo tako lepo v loku, po fotografijah, ki
so padle na tla, po prijaznem gospodu in po tleh. Od tal so se kapljice odbile
na naše čevlje, tiste delavske, ˝Getta Grip˝, za katere se še vedno ne moremo
odločiti čigave so, oziroma komu bi bolj pristojale. Opraviči se tipu, ki
pobira slike, med katerimi so še druge, tudi družinske. Tip ponavlja, da nič
hudega, da sicer tudi njemu vse skupaj ni všeč a, da ima gospa končano likovno izobrazbo
in da ona že ve kako je prav. Na moje presenečenje se pojavi Njegova vzporedno
sorazmerno boljša slikarska polovica, ki izusti, da jebeš akademijo, če nimaš volje
do drila in da vse kar znaš je katastrofalno posnemanje, o katerem pravkar
pišem in se sigurno sliši veliko bolje, kot pa je vse skupaj izgledalo.
Pustimo, ... mudel je še povedal,
da mu je žena umrla, ker se ga je totalno zapila. Bila je pijanka. On pa je
spravil svojega fanta k sebi in si je le ta ustvaril prijetno družinico. Kaj
češ mudel si je pri 30tih zaželel otroka in ni mu bilo mar s kom ga ima. Samo
želel si je otroka. Pa ga je dobil z žensko, luštno, a ga je rada pila. Tako
težka je bila, kadar se ga je nažgala. Verjetno se je tudi fizično spravila
kdaj nanj. Nezadovoljen odvisnik, ki se ne more niti v ogledalo pogledat.
Njemu pa se je porodilo
vprašanje: ˝Zakaj želimo imeti otroke?˝ Verjetno je odgovor samo eden in edini
in čisto preprost. Ker jih imamo radi. Tako je nekoč rekel njegov daljni
sorodnik. Tega se dobro spomni. Ne njega sorodnika, to kar je rekel in še to mu
je povedala mama.
Želodec se nam je pomiril s
pogledom na vsebino kozlanja, ki je bila vrhunsko izdelana abstrakcija v kateri
so se prepletale barve čokoladno rjava, menthol zelena, ki je bila na robovih
obarvana travnato zeleno katera je prehajala v temnejšo. Vmes so se nahajali
rdeči koščki kvadratnih oblik. Prisotni so bili še lilasti trakovi, kateri so
bili na enem mestu prepleteni in so se redčili proti drugemu koncu naše
abstrakcije. Nekaj zelenega in nedoločeno kremastega je bilo še zraven. V
bistvu se je vse skupaj vleklo od začetka pa skoraj do konca naše mojstrovine.
Tam je bila sled rižu podobnih zadev pretresenih in zmešanih. Poteza v loku in
pobrane fotografije so pustile sled, ki je izgledala fantastično.
Pravi action painting – dobesedno
– action throwuping.
Odšli smo na kosilo.
06.12.2011
--------------
Georgette Homme ---------------
Ni komentarjev:
Objavite komentar