O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

nedelja, 8. december 2013

Kot revolucija VI. del

Prijel je za mikrofon in glasno z globokim glasom nagovoril množico.
˝Vprašanja kot so kdo smo, kdo so naši predniki, kaj so ustvarili, kaj smo ustvarili sami, kaj je dovoljeno posamezniku in kaj mu dovolimo, kaj delamo sočloveku, kaj mu želimo, kakšen je naš obstoj in od česa je odvisen? Ali gledamo tri korake naprej, ali se raje ukvarjamo s preteklostjo in se z njo obremenjujemo in še bi lahko našteval … so vprašanja, ki bi si jih posameznik v družbi moral postaviti in odgovoriti nanje. Pa si jih ne!  Marsikaj ne naredi. Slepo hodi in si ne upa, raje si ne dovoli, da ne bi izgubil še tistega malo kar ima. Majhen brezjajčen človek. Da. Nima jajc in ne upa si. Ne upa si, ker nima podpore. Podpore drugega, ki si ni zastavil vprašanj in tudi odgovoril nanje. Živimo v skupnosti, govorimo o njej, še več idejo vnašamo v vsako poro našega življenja, a je ne živimo. Takšne sem vas opazoval in iz leta v leto ste bolj bredli v globine samoljubja in smrdljivega egoizma. Zdaj se obračate okoli in se sprašujete, kdo je kriv za ta smrad. Narod moj, danes ste tu, da pokažete, da vam je mar za sočloveka, soseda, sodržavljana, da vam ni vseeno kako bodo živeli vaši otroci. Leta nazaj sem gledal to sranje, ki nam ga prodajajo lepo zapakiranega kot dobro in mirno življenje in tako je bilo do pred kratkim. Upam lahko samo, da se bo kaj spremenilo, narod moj. Kajti mi smo tisti, ki lahko delamo spremembe. Ne poslanci in njihovi prijatelji sorodniki in razni pogubni kvazi gospodarstveniki nastavljeni po koristi posamezne vladajoče skupine. Da, danes smo tu, da se odločimo kako jim bomo sodili. Ne razmišljajte, da so za to sodniki, večina jih je prav tako pokvarjena in tudi njim bo sojeno. Danes smo tu, ker bomo mi narod obrnili državljansko politično in gospodarsko sceno na glavo in močno potresli, da pade ven vse kar je gnilega. Kar bo preživelo to tresenje bo, tako vam zagotavljam narod moj in če bo vaša želja takšna in dovolj močna volja izbrisano. Samo če boste sami tako želeli, a povem vam, vsakega, ki boste spustili bo v naslednjih dvajsetih letih ponovno zastrupil deželo. Zato ljubi moj narod jim sodimo sedaj. Samo ponižne želje vas ne bodo rešile, so skupine in ni skupnosti, realnost je drugačna. Priznajte si, tedne nazaj vas ni brigalo za druge, zazrite se vase in si priznajte, lahko bi vam dol viselo tam spodaj, pa vam nima kaj. Tako lahko posamezni krogi počnejo kar si želijo. Nihče jim nič ne more, saj nima nihče jajc, da bi enkrat za vselej naredil temu izrabljanju konec. Navadne brezjajčne pičke ste!˝
Ljudje so mu ploskali in žvižgali. Nekateri so se jezili in naju pozivali naj zapustiva oder.


Joško jih je pogledal s priprtim pogledom in rahlo opaznim nasmeškom, kot bi bil pomirjen in zadovoljen z reakcijo ljudi in nadaljeval:




...................... se nadaljuje!

07. 11. 2013
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar