O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

ponedeljek, 2. december 2013

Kot revolucija, V. del

Nekako sem se znašla tam na odru, z njim, pred tistimi mnogodesettisočimi ljudmi, pred nezadovoljno množico, ki je bila tam kot tempirana bomba, ki je bila tam in čakala, da jih nekdo nagovori, pomiri ali podžge, karkoli samo, da se premaknejo iz tega sranja. Joško jih je pogledal s svojimi zdaj že zelo krvavimi očmi, deloma tudi od solzivca, ki so ga malo prej uporabili, da bi razgnali množico pa se ta le ni dala. Nekako so mirno onemogočili plave pesjane, ki so se tako tresli za plače in preživetje svojih družin, da so ostali tam in branili ljudi, ki so prav tako izdali tudi njih. To so jim s cvetjem, rdečimi nageljni, ki so jim jih ponujala in zatikala na oklepe, čelade in ščite, dopovedovala dekleta.

Joško je zajel sapo in v mikrofon, čeprav mu ne bi bilo treba, gromko zarjovel svoj nagovor narodu. Ne vem od kod je vlekel te besede, zdelo se mi je, da se je v trenutku streznil kajti iz njega ni govorila pijanost temveč trezna jeza, katera je tlela zadnjih petnajst let v njem. Takrat, pred petnajstimi leti, se je začel zavedati kam vse skupaj gre in kako so ljudje zaslepljeni. Večini je šlo dobro, Njemu in z njim nami ne. Ker opazuje svet okoli sebe in zna dobro povezovati mu je bilo že daljnega leta 1996 kristalno jasno kam to pelje. Ne more biti vsak podjetnik, ne bi smeli ukiniti še zadnje ustanove, ki je vnašala red in bedela nad plačilno disciplino posameznega podjetja. Ukinili so jo in z njo omogočili pravi kaos kateremu še danes ni konca in je narod zabredel tako daleč, da se ljudje pogovarjajo o zamudi plačil kot nič takega kot npr. saj zamujamo samo 60 dni, saj to ni tako veliko. Ni če imaš kaj na računu, če pa nimaš nič, je en zamujeni dan preveč.


.................... se nadaljuje!


07. 11. 2013
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar