O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

nedelja, 29. december 2013

Kot revolucija VIII. del

˝Dokažite, da se motim, dokažite, da se imate za kaj prijeti, dokažite, da bomo danes in v naslednjih dneh spremenili sistem, da bomo žrtvovali sebe in dobrine, ki smo si jih ustvarili v teh gnilih dvajsetletnih pogojih in naredili temu enkrat za vselej konec.
Prenašanje vsega tega za ljubi mir. Kako dolgo še in kje se konča? Narod moj, trenutno je vse kar ste, to, da ste hlapci in sužnji? Vedno ste spodaj. Tudi, če imate drugačen občutek je nekdo vedno nad vami. Zasužnjili so vas in zasužnjili ste sami sebe. Za željami, ki niso vaše, ste pa dovolili, da vam jih preko različnih medijev ustvarijo se pehate, za njimi, ki jih niti ne potrebujete, in izpolnjevanje le teh vas niti ne razveseljuje.
Izgledate kot, da vam je všeč mehka penetracija? Vaš lažni občutek - nebolečina, ki vas počasi nevede navznoter razjeda in ste ga sprejeli kot del nujnega vsakdana.
Ljudje, kateri bi morali delati za narod so ga s svojim delom oziroma nedelom in sebičnostjo izdali. Vsak dan se srečujete z izdajalci lastnega naroda, celo neprestano se pojavljajo v medijih. Ne sprašujte se kdo je to, vprašajte se kdo vodi državo? Ne vem kako naj opišem in gledam na ljudi kot posameznike, ki so pripeljali lasten narod do takšnega stanja, ko bi morali in niso sprejemali in izvajali zakone, krivdo pa venomer mečejo na nasprotni breg, jo valijo na drugega. Totalni nesposobneži, ki niso niti toliko človeški, da bi pogledali narodu v oči in odkrito priznali, da so se zmotili, da so ZAJEBALI. Naj se ti nesposobni kurci končno odločijo ali so totalni nesposobneži ali pa jebejo narod v živ mozeg in ga imajo za norca. Včasih je obstajal javni linč, danes si še tega ne upate. Sami ste krivi za takšno vlado, sami ste krivi za svoje hlapčevstvo. Zaslužite si to in bodite veseli, zaradi svoje nefunkcionalnosti imate še srečo, lahko bi bilo še slabše. Gre za to, da vas nima več kaj zaboleti in vam je pomembno samo to, da je vam in morda vašemu ožjemu krogu dobro, narod moj. Za vse ostale kot sem že dejal. JEBE VAM SE!˝

Množica je popizdila. Nekateri so začeli plezati na oder.






...................... se nadaljuje!

07. 11. 2013
-------------- Georgette Homme ---------------


Ni komentarjev:

Objavite komentar