O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

torek, 31. december 2013

Kot revolucija IX. del

Joško pa ni nehal: ˝ Lepo, da ste razkurjeni, a povem vam, ne jezite se name, jaz vam povem vsaj resnico. Danes lahko dokažete, da vas je nekaj skup, danes je dan, ko lahko ulovite krivce za to bedo.˝
Z močnim glasom katerega ne vem od kod je povlekel je tako zatulil v mikrofon, da so se začela tresti okna pri stavbah v bližini in dejal: ˝Hkrati pa pozabljate, da smo vsi  povezani in odvisni od kvalitetnega dela drugega. Skupnost je začela razpadati in pomemben je postal posameznik. In ta posameznik je člen, ki drži celoto in celota je danes ista misel. Za koga: Za to deželo, naj bo ta trenutek vreden vseh nas. Zavedajte se vsakega posameznika ob sebi in vsaj danes ne mislite samo nase. Vsak posameznik naj dvigne ...˝ Takrat sem ga zagledala z granitno kocko v eni roki in v drugi velikansko fračo. Le kje je staknil fračo? Zadrl se je: ˝Jutri bo prepozno!!˝ In ustrelil proti glavni državni ustanovi od katere je bil oddaljen zaradi varnosti, kakšnih 100 metrov. Takrat se je množica usula na tisto nekaj policajev, ki so dali roke k višku in se umaknili. Letelo je po ustanovi in ostalih stavbah v bližini. Razbijale so se izložbe trgovin, zažigali in prevračali so se avtomobili, varnostne ograje so letele po zraku in bilo je pravo revolucionarno razdejanje kateremu ni bilo videti konca. Stala sva tam na odru in gledala val množice, ki je v velikem bojnem zanosu drvel mimo in po zraku so letele granitne kocke in drugi predmeti vse kar je bilo dovolj velikega in dovolj težkega, da je povzročilo škodo.To je bil začetek popolnega kaosa.
Množica je nadaljevala pohod proti ostalim ministerstvem. Ni bilo človeka, ki bi bil proti njim. Policisti so se jim pridružili in bili naenkrat na njihovi strani. Joško je šel naprej z množico, sama pa sem ga komaj dohajala. V eni uri so razdejali že pol centra in lotili  so se tudi drugih predelov mesta, predenj so prišli do odgovornih so se v zraku pojavili vojaški helikopterji in na ulicah osemkolesniki katerih afera na mednarodni ravni še ni bila zaključena. Bilo jih je mnogo, veliko več kot so govorili mediji, tudi helikopterjev in nekih plovil, ki so bila vsem tuja. Delovala so kot majhna zelo okretna in hitra plovila na katerih sta sedela dva do zob oborožena vojaka v neznani uniformi iz neprebojnega blaga. Vojska se je odločila umiriti položaj in ljudje so se prestrašeni razbežali zdaj, ko bi morali iti do konca, zdaj ko bi morali dati življenje, če bi bilo potrebno, za višjo stvar za drugačen sistem, zdaj so popustili. Ljudje ranjeni, krvavih glav so bežali po ulicah medtem, ko so na njih streljali z gumijastimi naboji in jih zasipavali s solzivcem, zdaj bi morali pokazati iz kakšnega testa so, pa so se posrali od strahu. Brezjajčno so se razkropili. Prepozno, ponovitve ne bo!

Konec je z vami narod moj, zajebali ste, si je mislil Joško Šus. Hkrati pa je bil vesel, da se je končno pokazalo kaj tli v naših ljudeh. Taval je po razdejanih ulicah in jaz z njim. Sama v raztrgani obleki, rdeči moji, v tisti v kateri sem želela praznovati otvoritev razstave v rudarskem mestu.







...................... se nadaljuje!

07. 11. 2013
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar