O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

sreda, 6. november 2013

Ravnovesje - Predgovor II. del

Sem eden tistih, ki bi radi imeli vse. Po eni strani materialne dobrine, po drugi močan stik z duhovnim svetom. Obdržati se na sredini, biti v harmoniji, kljubovati viharjem in kaosu ter pretirani umirjenosti, premetavanju iz ene skrajnosti v drugo. Kje se začne negativna deloholičnost in kje lenoba? Iskanje sredine se marsikomu zdi lahko opravilo, meni pa povzroča težko pot skozi samega sebe. Začelo se je v časih, ko smo morali poizkusiti vse, ne da bi verjeli drugim, bolj izkušenim. Šele prek slikarstva, prek likovnih analiz in razlaganja le-teh sem se dejansko pričel soočati sam seboj ter zlivati v eno telo, tisto kar bi rad bil, tisto kar bi rad počel in to kar sem. Seveda pa so mi ob strani stali vsi, ki sem jih srečal na poti. Le-ti so me vodili proti končnemu cilju po poteh, ki sem jih izbiral.
Veliko stvari me zanima in veliko stvari sem prek želje po spoznanju odkril. Največ skozi likovni jezik. Le-ta mi je približal neznana področja, ki so me pričela zanimati šele ob spoznanju osnov likovne teorije. Tako sem spoznal način razlage, ki sem si ga ustvaril skozi likovne svetove, odkrite v okolici, hkrati pa spoznaval, da so ti prav tako v meni.



...................... se nadaljuje!


27. 10. 2013
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar