O meni

Moja fotografija
Ko sem spoznala samo sebe v Njem, sem se prepoznala v tebi. Sem kronistka, ki spremlja in opisuje naše življenje v Njem in z Njim. Dogodki, ki so opisani v mojih dnevnikih so doživljanje sveta, ki ga opazujem iz notranjosti Njega. Zapisujem naše dojemanje in doživljanje okolice ter Njegove misli, v katere sem vtkana tudi sama. Zapisujem kar je resnično in kar je vzporedno z resnico. Nekateri dogodki so popolnoma izmišljeni ljubezenski, drugi resnično zločinski, tretji prijetno nasilni, vse skupaj pa s pridihom erotike prepletam v neskončnost. Z Njegovo pomočjo pletem dramo. Ne verjamem v absolutno resnico. Za mene obstaja več resnic. Jaz zapisujem. On to živi.

nedelja, 26. februar 2012

Otrok

Moj otrok,
ki ga ne bo!

Imela bi ga rada,
pa ga ne morem,
saj ne, da nisem plodna,
samo donosit ga ne zmorem.

Zaradi Njega!

Ujeta v Njem si želim njega,
sebe drugega,
ki bi ga vzgajala,
učila plezati na drevo
in igrati se v dežju.

Skupaj z njim bi zgradila hiško za igro,
spala z njim pod zvezdami,
izumila igro, ki traja vsaj pet dni,
naučila bi ga plavati in loviti morski val,
se z njim igrala v gozdu in v potoku,
šla bi na izlet v narodni park,
ujela paglavca v bližnji mlaki,
in gledala, kako se giba med hojo močerad.

Naredila potičko iz blata,
opazovala kako raste, kar posadila bi,
se naučila voziti kolo in
iz vrbe naredila piščal.
Zgradila veliko mesto iz peska,
tam ob obali odnesel bi ga plime val,
pokazal nama bi,
kako minljivi smo vsi.

Končno spoznala bi,
tako kot jaz, tudi mali on, v meni živi.


28.10.2011
-------------- Georgette Homme ---------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar